Re: Dwie karty graficzne w jednym komuterze- czy to mozliwe?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 16:11:17 MET DST

"Sławomir Stępniak" <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1> Odpowiedz na

> Użytkownik "tgw" <tgw0_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> zrobisz
> przytnie (a nie
>
> Przy dużych operacjach dyskowych to może być jednak uciążliwe,
> Oprogramowanie radeona stworzy ci ekran wirtualny z którego TV będzie

A po co tak się kopać? Wystarczy TheaterMode i cały strumień overlay jest
bezpośrednio przekierowany na TV. No i DivxG400 jest przydatny do takiej
konfiguracji...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.