Re: Dwie karty graficzne w jednym komuterze- czy to mozliwe?

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:49:27 MET DST

Użytkownik "tgw" <tgw0_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Powiedzmy ze ten koszt jestem w stanie zaakceptowac :)

Przy dużych operacjach dyskowych to może być jednak uciążliwe,
Oprogramowanie radeona stworzy ci ekran wirtualny z którego TV będzie
widział część (załózmy lewą), a monitor prawą. Nieostrożny ruch myszą
w kierunku jednej z krawędzi ekranu i na TV wjedzie widok z monitora.
To koszt nr 2.
Ale rzecz dziala, sprawdzałem, po czym jednak wyłączyłem funkcję
i zapodałem skróty klawiszowe na przełączanie (np. ctrl+T ctrl+M
żeby łatwiej spamiętać) i dzielimy się czasem a nie przestrzenią.

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)