Re: problem ze zgrywaniem audio z cd

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 15:56:32 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NOSPAMpoczta.onet.pl> Odpowiedz na

> Możesz zgłębić temat? Też jestem ciekawy dlaczego mp3 jest suxx? Naczytałeś
> się za dużo, czy masz takie ucho, że potrafisz odróżnić dobrą empetrójkę od
> płyty audio?

Zdefiunuj pojęcia "dobra mp3". Jeżeli za dobre uważasz --alt preset standard,
to nie. Ale jeżeli jakieś żenujące 192 z niedajboże Xinga to tak.

mpc --standard to ok 180kbps a mp3 --alt preset standard to ~250kbps
Jakoś nie do odróżnienia, ale zysk w zajętości miejsca na dysku.
No i zobacz co się stanie gdy z mp3 --alt preset standard przerobisz na CBR
128, a co się stanie gdy zrobisz to samo z mpc. CBR128 z mpc będzie brzmiało
tak samo jak z wava. A z mp3 z mp3 już nie będzie tak różowo(to dla
posiadaczy przenośnych playerów mp3).
No i czemu mając do wyboru dużo lepszy format vs stary i szmatławy, mam nie
wybrać tego lepszego. Co z tego że różnicy na pierwszy rzut ucha nie
wychwycę. Może kiedyś wymienie moją wysłużoną 50W wieże na coś duużo
drożeszego. I wtedy będę sobie pluć w brodę że mam dysk zaśmiecony mp3,
zamiast mpc. A z czystej paranoi używam mpc --extreme(ok 210kbps) zamiast
standard(a są tacy których kręci q10 w mpc;-). Nigdy nic nie wiadomo...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.