Re: Odworzenie cd audio powoduje ... restart komputera.

Autor: cysio123 (cysio123_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 00:06:23 MET DST

> Mam nadzieję ze nie NTG. Trafił mi się taki przypadek: W komputerze na 2
> kanale ide sa zainstalowane: cdrom LG 52x i nagrywarka HP. Włożenie płytki
> CD-audio do cdromu LG a następnie próba odtworzenia muzyki powoduje
> natychmiastowy reset komputera. Co ciekawe w przypadku płyty CD-data nie ma
> takiego problemu wszystko działa oki. W przypadku CD-RW HP nie ma problemu
> ani z CD-audio ani z CD-data. Działa to pod kontrolą Win2k. Pod uniksami nie
> sprawdzałem, ale imho to chyba problem sprzętowy. Prosił bym o porady, moze
> ktoś z Was spodkał się z czymś podobnym?

U mnie jest podobnie. CD ROM i nagrywarka LG. Reset kompa nastepuje jak
zauważyłem tylko przy zmianie utworu, ewentu starcie płyty. Wina sprzętu
(albo formatu płyty), bo:
1. To samo dzieje się na CD-ROMie LG (na nagrywarce nie sprawdzałem) z
podpiętym na żywca zasilaniem i słuchawkami, bez udziału jakiegokolwiek
systemu - płyta "staje" i trzeba ją popchnąc przyciskiem next albo wyjać
z napędu
2. Dzieje mi się tak tylko na płytach wypalanych - tłoczone chodzą bez
niespodzianek
3. Bład zapisany w dzienniku zdarzeń mówi o niemozności czytania z
nośnika albo bledzie odczytu (juz nie pamiętam, a przekopanie netu pod
kątem kodu błedu nic nie dało)

P.S. Płyty Audio puszczam więc na odtwarzaczu, ale ciekawi mnie, co to
za draństwo. Wiem że LG to kiepski naped, ale bez przesady...

cysio123