Odworzenie cd audio powoduje ... restart komputera.

Autor: Adam Sz (adam_s_z_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 18:51:20 MET DST

Mam nadzieję ze nie NTG. Trafił mi się taki przypadek: W komputerze na 2
kanale ide sa zainstalowane: cdrom LG 52x i nagrywarka HP. Włożenie płytki
CD-audio do cdromu LG a następnie próba odtworzenia muzyki powoduje
natychmiastowy reset komputera. Co ciekawe w przypadku płyty CD-data nie ma
takiego problemu wszystko działa oki. W przypadku CD-RW HP nie ma problemu
ani z CD-audio ani z CD-data. Działa to pod kontrolą Win2k. Pod uniksami nie
sprawdzałem, ale imho to chyba problem sprzętowy. Prosił bym o porady, moze
ktoś z Was spodkał się z czymś podobnym?