Re: NIE DZIAŁA WIATRAK W ZASIALACZU. CO ROBIĆ?

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Sep 2003 - 21:44:14 MET DST

Użytkownik "s.m." <modena_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
> Mozna zrobic cos z tym? lepiej kupic nowy? (moge wydac do 100zl, jaki
> polecacie?)

wiatrak kosztuje 20 pln i spoko g osięwymienia ...
pzdr
lelec

> Druga sprawa: jak startuje bios zatrzymuje sie na teście pamięci i rusza
> dalej jak wcisnę jakis klawisz na klawiaturze (a czasami wogule nie
> przeprowadza tego testu...)Macie jakies pomysły co to moze byc?
> w obudowie mam: ecs k7vza, duron 750, zasilacz 250w, pamiec 192 sdram

- popraw kostki ramu w slotach - podejzewam ze masz 128 nowe + 64 jakieś
dziwne stare, o innych czasach ... spróbuj na jednej kostce.. czy to samo?
- w biosie ustaw quick self test na disabled.... jak pamięć lub płyta
zwalona - to się o tym dowiesz
  jeśli wszystko ok, zrób enable
- ostatecznie ZRÓB UPGRADE BIOSU do najnowszej wersji - ale ostrożnie

pzdr
lelec