Re: action

Autor: Wojciech K \( NO SPAM \) (cgi_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 21:42:08 MET DST

Użytkownik " aquamala" <aquamala_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jesli ktos z Was bedzie taki dobry i podesle mi login to bede wdzieczny.
Poprosze
> na: voice [w domenie] o2.pl
>
> A tak na marginesie...
> Gdybyscie mieli kupic kompa wlasnie w action (komp, monitor, drukarka) za
max
> 2100zl to co byscie do niego wsadzili?

Stary skąd Ty się urwałeś ?
Nie podadzą Ci loginu bo co ?
Kup sobie w sklepie jak nie masz dostępu
Za 2100 komp monitor drukarka ! ;)))

No kurcze nie wiem czy bym się podjął takiego wyzwania !
i jeszcze pewnie bedziesz chciał grać w najnowsze gry z DX9 ;)))))
Do biura coś można złozyć ew do oglądania Divix

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/