Re: Jak usun±æ radiator z Sapphire 9100 Atlantis 64bit 64MB ram ?

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:33:30 MET DST

U¿ytkownik "Bart³omiej Wawrzynkiewicz" <bartwaw_at_tlen.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:bkpor8$504$1_at_news.onet.pl...

Albo j± rozgrzej w jakim¶ benchmarku i spróbuj ukrêciæ radiator. Ja ostatnio
zdejmowa³em a herkulesa R9100 i po prostu wzi±³em ¶rubowkrêt i w³o¿y³em
pomiêdzy radiator a zielon± p³ytkê GPU, dodatkowo pomiêdzy ¶rubowkrêt a
p³ytkê cienk± tekturkê aby nie odcisn±æ ¶rubowkrêta i powoli przekrêcam a¿
odejdzie.
UWAGA: nie podwa¿aj radiatora wk³adaj±c ¶rubowkrêt pomiêdzy niego a p³ytê
karty (mo¿e siê to skoñczyæ oderwaniem GPU)
Tak czy owak jest to operacja ryzykowna i robisz j± na w³asne ryzyko. W
zale¿no¶ci od u¿ytego kleju radiator odskoczy b³yskawicznie lub da siê
ukrêciæ jak na gumie do ¿ucia a mo¿e i byæ tak, ¿e bêdzie du¿y problem
szczególnie je¶li karta jest kupiona z drugiej rêki i kto¶ u¿y³ jakiego¶
"górniczego" kleju do przyklejenia.

> A to teoria czy praktyka ? I czy teoria na tej w³a¶nie karcie.

Praktyka jest taka, ¿e te wynalazki z heatpipe s± dosyæ ciê¿kie i wymagaj±
pewnego przymocowania a w przypadku jak bêdziesz to klei³ nigdy nie wiadomo.

--
Miros³aw P.
GG 1119311