Probem z TV-Out (ATI)

Autor: Fooj (spam_at_fooj.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:37:44 MET DST

Witam

Nie moge uzyskac obrazu z karty graficznej na ekranie telewizora. Nigdy
wczesniej tego nie robilem nie wiem czy dobrze sie za to wzielem...
Mam karte na chipsecie Raedon 9100 z wyjsciem TV-Out, kabelek ktory byl w
podleku z karta podlaczam do gniazda Video-IN w magnetowidzie. Nie moge go
podlaczyc bezposrednio do odbiornika TV poniewaz mam troche stary odbiornik
z wejsciem antenowym i ta koncowka od karty (chyba eurozlacze to sie
nazywa?) jest po prsotu za gruba.
Po podlaczeniu wszystkich kabelkow i odpaleniu kompa mialem na poczatku
splaszczony obraz na monitorze oraz doswierznie tak ok 50 Hz. W zakladce
"ekran" we wlasciwosciach karty niby ok - moglem uaktywnic monitor. Tak tez
zrobilem (klikajac na okroglym przycisku ktory zmienil kolor na zielony)
Telewizor przelaczylem na kanal na ktorym normalnie ogladam kasety video.
Nic to nie dalo - na ekranie tv mialem caly czas zwykly progam tv. Co robie
nie tak?
Moze powinienem kupic przejsciowke tak zeby kabelek od karty graf podlaczac
bezposrenio do telewizora?
Dzieki za sugestie.

Pozdrawiam