Re: DDR - czemu ?

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 19:01:41 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukaszekled_at_wp.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Dobra, ale to jest wydajność całego systemu a nie samej pamięci.
> Przecież po zmianie pamięci z np. PC100 na PC133 nie wzrasta ci
> wydajność o 33%.
Masz rację, systemu, ale o to też chodzi tzw. przeciętnemu
użytkownikowi, "co mi to da" - pyta. I testy odpowiadają.
A skąd inąd z samej organizacji pamięci, takty na odświeżanie,
ns i inne hocki klocki, 2x się nie da przy idealnym nawet systemie.
Trochę to jednak "reklama dźwignią handlu".
A z innej strony pamiętam fakt: 2 lata temu Celeron1200,
płyta ECS (tak, o dziwo działa, i to nienajgorzej) obsługująca oba,
wymiana SDRam na DDR SDRam i aż serce rośnie tak pomogło.

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)