jaki zasilacz wybrac?

Autor: Wojciech J. (magik69_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 18:58:47 MET DST

witam
ostatnio kupilem geforce 3 ti200 gainwarda no i okazalo sie ze przy okazji
nadszedl czas na wymiane zasilacza :(
ze wzgledu na poprzednia inwestycje nie moge kupic nowego markowego
zasilacza, na allegro znalazlem:
- FSP300-60PNA(PF)
- FSP300-60GTP
- FSP300-60GTF(1)
- FSP300-60BT(12V)

moja konfiguracja to
Athlon 1200 + ECS K7S5A + Geforce 3 Ti200 + lan + HDD 40GB + CDRW + FDD +
zasilacz RUBIKON 300W :/
nie wiem zabardzo ktory z wyzej wymienionych modeli kupic, przestudiowalem
archiwa z grup, ale nadal ciezko mi dokonac wyboru w tej sytuacji
prosze o jakies sugestie, oczywiscie z uzasadnieniem
z gory dzieki za pomoc
Wojciech J.