Re: DDR - czemu ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 18:21:03 MET DST

Stachu dnia 2003-09-23 stwierdził(-a):

> Przeciętnego klienta to może nie obchodzić. Ale co to ma do rzeczy?
> Przeciętny klient może czerpać wiedzę z ulotek ale jak kogoś coś
> interesuje to ma prawo znać prawdę?

Mi chodzi tylko, że często stosuje sie uproszczony schemat tłumaczenia
czegoś dla kogoś kto sie nie zna na rzeczy. To jest właśnie
uproszczenie. Nie jest może ono do końca prawdziwe ale oddaje sedno
sprawy a dla osób które znają sie na rzeczy są zupełnie zrozumiałe. Ja
tu problemu nie widze.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647