Re: problem ze zgrywaniem audio z cd

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 16:17:23 MET DST

"luco" <luco0wytnijwytnij_at_poczta.onet.pl> Odpowiedz na

> Witam,
> Mam dziwny problem.. chciałem zarchiwizować sobie kilka płyt audio na
> dysku. Zwykle w tym celu korzystałem z programu Exact Audio Copy,
> dotychczas spisywał się bez problemu, ale dzisiaj pomimo włożenia płyty
> do napędu EAC jej nie widział (same napędy widzi, ale 'No audio drive
> inside'). Zainstalowałem wobec tego innego ripera (Audio Catalyst), ten

Poczytaj http://binaries.ath.cx/ o konfiguracji EAC.
Przy okazji poczytaj co to mpc i dlaczego mp3 jest suxx;-)
I wystrzegaj się Audio Catalyst, to straszliwy shit...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.