problem ze zgrywaniem audio z cd

Autor: luco (luco0wytnijwytnij_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 14:13:55 MET DST

Witam,
Mam dziwny problem.. chciałem zarchiwizować sobie kilka płyt audio na dysku.
Zwykle w tym celu korzystałem z programu Exact Audio Copy, dotychczas
spisywał się bez problemu, ale dzisiaj pomimo włożenia płyty do napędu EAC
jej nie widział (same napędy widzi, ale 'No audio drive inside').
Zainstalowałem wobec tego innego ripera (Audio Catalyst), ten z kolei nie
potrafi uzyskać dostępu do płyty poprzez ASPI czy MSCDEX, uniemożliwia
wyłączenie trybu Analog Mode, który wiąże się z nominalną prędkością
kopiowania płyty 1x ehh:)) mam dwa napędy (CD-RW i DVD, oba LG) - na obu
jest ten sam problem.. system Win XP Pro + SP1. To również na pewno nie wina
jakości płyt. Ktoś ma jakiś pomysł (poza reinstalacją windy)?
TIA, pozdrawiam
lukasz