Odp: barracuda

Autor: Qbus (qbus_at_femur.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:43:19 MET DST

> Co do afery - to jezeli masz na papierze ze placilas za B5 to skasowali
cie
> za b5 wiec idz i
> zadaj wymiany. Wymienia ci na 7 - wiec chyba stratna nie bedziesz.

Należy się dokładnie zastanowić i nie przeliczyć się. Oczywiście jeżeli
różnica była
duża żądaj zwrotu pieniążków, ale nie wymiany. Mój znajomy miał awarię
HDD 20GB i przeczekał troszkę bo chciał dostać 40BG, a się okazało że
w magazynie gdzieś leżały 20 i nic nie zyskał (na szczęście nie stracił)....

Qbus