Re: barracuda

Autor: }*HEARTSHADE*{ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 17:42:10 MET DST

Użytkownik "monia" <monia_mb_at_op.pl>
> a tu sie okazuje że nie mam V tylko IV i nie wiem czy warto iść robić
> aferę...

Z tego co wiem od hurtownikow barracudy 5 pojawily sie szybko i jeszcze
szybciej
zniknely z rynku. B4 jest chyba bardziej pewna, jezeli chodzi o awaryjnosc.
Nie wiem co sie stalo z b5, bo czesto jak zamawialem towar to slyszalem ze
wycofuja,
ze tragedia itp. Potem pojawily sie 7 - z tego co slychac nie padaja.
Co do afery - to jezeli masz na papierze ze placilas za B5 to skasowali cie
za b5 wiec idz i
zadaj wymiany. Wymienia ci na 7 - wiec chyba stratna nie bedziesz.
Ale jezeli Ci dysk chodzi bez problemu - to dobrych rzeczy nie naprawia sie
na sile
Pozdrawiam

>- HEARTSHADE & JAGED - <
_Hardware & Software STARS_