Duzy RAID

Autor: T. (cashu_at_usun.mnie.wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 14:03:37 MET DST

Witam!

Mam taka sprawę. Mam płytę z raidem i chciałbym do niej dokupić kilka
dysków. Najlepiej 4 dla max wydajności. Chciałbym jednocześnie aby te 4
dyski tworzyły jedna macierz. Dodatkowo chciałbym żeby partycje były na nich
jak największe. Załóżmy że kupiłbym 4x 120GB. Jakie problemy mogę napotkać
przy budowaniu takiej konfiguracji? Jak zachowa się system plikowy [NTFS,
FAT32]? System do obsługi to coś z windowsów (najlepiej XP lub 98). I proszę
bez rad w stylu: zainstaluj linuxa to pójdzie, bo takie rozwiązanie odpada.

T.