Re: wypalonw pixele w laptopie a gwarancja

Autor: Sniady (gregors1974_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 13:54:02 MET DST

Dla uzytkownika 3 pixele to nie to samo co typ 1 i typ 2, nie rozrozni tego,
a w dokumentacji dostarczonej z notebookiem nie znajdzie tego rownież, mydło
i szmatka jest dobra pod prysznicem a nie do notebooka. Toshiba - sam
pracuje na Toshibie od 6 lat i nie widziałem wiekszej bzdury jak zalecenie
czyszczenia przez producenta szmatka i mydłem gdzie takie newsy mozna
poczytac? Zimny pixel nie zniknie zgadzam sie tylko ten o ktorym mowi
użytkownik swieci na niebiesko może warto spróbować choc rozetrzec go?
poleceam spróbować.

Pozdrawiam

Użytkownik "Jurek Gajewski" <nie_at_spamowac.mnie.jp> napisał w wiadomości
> punktów
> 10-14
Cleaner

> co za bzdury!
>
> dla wyswietlacza 1024x768 (kategorii drugiej - sprawdz w dokumentacji jaka
> masz) mozesz miec zgodnie z norma max 3 pixele pojedyncze lub 1 podwójny.
> Co do rozcierania GlassCleanerem to nie polecam, na pewno nie zniknie
zimny
> pixel - ponadto matryce z reguły można przecierać tylko wg zaleceń
> producenta. Np. toshiba zaleca zwilżoną wodą i mydłem ściereczkę. A np.
MAG