Re: ATI i Lucent...????

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 12:23:04 MET DST

Użytkownik "Marcin Hlibowski 'Roger'" <roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
napisał w wiadomości news:bkp4n8$nkc$1_at_news.onet.pl...

> Ja mam z tym, że karta ciut starsza - wszystko git
>
> Skoncentrowałbym sie na autktualnieniu sterowników
> i poprawek do systemu.
>
> --
> Roger

Mam WinXp z servicepackiem.
Sterowniki do karty testowałem wszystkie jakie sa możliwe do ściagnięcia,
na niektórych nie dalo sie wogóle uruchomić internetu, na tym (wersja
6.14.1.6307) chyba jest najlepiej.
Sprzęt mam nowy, wymieniając podzespoły koncentrowałem się właśnie na
stabilności i niezawodności systemu.
Procesor Pentium4 2.4 HT
Płyta główna Asus P4P800
Pamięć 2x256 TwinMos 400 (kupione dwie w jednym pudełku)

Na tej samej konfiguracji z poprzednią kartą graficzną GeForce II Titanium
nie było żadnych podobnych sytuacji.
Mogłem w jednym czasie nagrywać płytę, ogładać w okienku Telewizję (AverTV
studio 303) w drugim film, defragmentowac dyski, włączać i wyłączac
internet, po prostu robić wszystko co jest możliwe i zero zawieszeń.
 Pozdrawiam.
            Karol Borsuk