Re: LEXMARK Z 55 jaki napełniacz?

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 12:26:45 MET DST

On Tue, 23 Sep 2003 00:35:14 +0200, "Paweł J." <negatyf_at_2com.pl>
napisał(a):

>a przykład JW do lexmarka seri Z - porządny tusz - jak dla mnie i niedrogi
Kupiłem właśnie dziś 3 pojemniki z kolorowym tuszem i strzykawki czy w
ten sposób można napełnić kardridż do tej drukarki? Po podważeniu i
zdjęciu wieczka widzę tam 6 otworów 3 są zabarwione na czerwony, żółty
i niebieski, rozumiem, że to właśnie tam należy wprowadzić tusz o
odpowiednich kolorach? Pozostałe 2 (naprzeciwko żółtego i
niebieskiego) nie są zabarwione na żaden kolor? czy to są jakieś
otwory odpowietrzające? Moje szczegółowe pytania wynikają z tego, że
to jest drukarka kolegi i nie chce nic mu namieszać...Z góry dziękuję
za podpowiedź.

--
Pozdrawiam
Jarek