Re: wypalonw pixele w laptopie a gwarancja

Autor: Sniady (gregors1974_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 11:13:34 MET DST

Witam
Myśle że to norma, w niektórych firmach dopuszcza sie ilość martwych punktów
np dla rozdzielczości 1024x768 w matrycy 14" ta ilość jest w granicach 10-14
nie jest to podstawa do wymiany chyba że punkty znajdują sie w sasiedztwie
tj np na powierzchni 1cm^2 kilka pixeli. Jest to w koncyu nie wysterowany
jeden tranzystor ktorych sa miliony. Nie ma obaw efekt nie bedzie sie
rozprzestrzeniał. Można spróbować rozetrzeć w tym miejscu np Glass Cleaner i
recznikiem papierowym tylko nie za mocno bo moga wyskoczyc nastepne :-)
Nie liczyłbym na wymiane gwarancyjna matrycy.
powodzenia
Pozdrawiam
Grzes