stary asus - awaria biosu?

Autor: tytoos (tytoos1_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 10:22:44 MET DST

Poproszę o krótką diagnozę:
płyta asus, jakaś zx czy cos podobnego, procesor PIII 500Mhz, od jakiegoś
czasu przy starcie biosu pojawiał się komunikat "checksum error, pres F1 to
continue....." wciskałem F1 i wszystko działało bez pudła, poza tym, że
ciągle miałem inny czas w komputerze (podejrzewam baterię). Wczoraj
wyłączyłem komputer na cały dzień z prądy (wtyczką), po włączeniu bios się
zglasza, przechodzi autodetekcję dysków, ale przed momentem jak ma się
pokazać prostokątna ramka z informacjami o dyskach, pamięci, portach itp
wyskakuje cały biały pulsujący ekran i komputer się zawiesza. Nie ma
możliwości zabootowania z dyskietki, dysku....
Ktos się spotkał z czymś podobnym? Płyta do wyrzucenia?

 pzdr
tytoos