Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 08:08:04 MET DST

On Mon, 22 Sep 2003 23:45:32 +0200, PesTYcyD wrote:

> Czy jestes zlodziejem, kiedy sciagasz sobie powiedzmy piosenke Elwisa
> Precla?
> W swietle prawa tak. Ale odpowiedz szczerze, czy sciagniecie czegos z
> powiedzmy DC zrownuje cie z kieszonkowcem,

Tak: "znikoma szkodliwość społeczna"

> wlamywaczem i dresiarzem?

???

Zapomniałeś o _oszustach_ ???
Cwaniakach działających na lewe kart kredytowe ? Kolesiach prowadzących
rozmowy telefoniczne na cudzy koszt ? Bo są za drogie ?

Teraz, to już naprawdę pier...isz głupoty

> Czy wposcil bys kogos takiego przez prog swojego domu? Czy zadenuncjowal bys go
> na policje?

Raz postraszyłem jednego gościa, bo używał kradzionego softu. Mojego.
Nie dociera do twojej ciasnej łepeteyny, że ten facet był złodziejem ?

> Czy kara wiezienia, jest wspolmierna co do dokonanego czynu?

Słyszałeś o karach grzywny ??

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!