Re: [Opinia] LiteOn LDW-401S

Autor: simon.verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 05:39:22 MET DST

> Ostatnio w Vobisie pojawila sie nagrywarka DVD w dosyc niskiej cenie 555,-
> No coz zastanawia mnie czy jest to jakas promocja LiteOna czy tez moze ta
> nagrywarka jest po prostu tyle warta czyli niewiele. Moze ktos juz kupil i
> zechcialby sie podzielic wrazeniami i uwagami.

Cena wydaje sie normalna jak na LiteOn'a i zarazem nagrywarke
jednoformatowa.
Ponadto LitoOn wypuszcza nowa nagrywarke tym razem multi DVD +/- wiec pewnie
autmatycznie starsze jego produkty a wlasiwie "produkt" tego typu, cenowo
idze w dol.
jak zawsze wszelkie nfo na temat w nieustajaco najlepszym ;-)
www.cdrinfo.pl

zdrowko
sver