Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 21:57:32 MET DST

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Nie wiem co sie tak uczepiles tej kradziezy. Skoro kradniesz komputery,
> oprogramowanie i inne to twoja sprawa. Ja nie mowie o piratach tylko o
> wygorowanych cenach a jak to sie ma do kradziezy to nie mam pojecia. No
> chyba, ze sie patrzy na to z tej strony ze to producent nas okrada.
Pozatym
> zmeczony jestem dyskusja z TROLEM
> FIN

Normalnie ręce opadają :(
Nie jestem specjalnie zdziwiony że jesteś zmęczony. Kiedy kończą się
argumenty, najprościej zasłonić sie zmęczeniem. Kolega, zwany dalej "Rafał
Bartoszak", od pewnego czasu próbuje Ci uzmysłowić że kradzież jest
bezkompromisowa. Albo jesteś złodziejem albo nim nie jesteś, alternatywy
brak ( to tak, jak nie można byc częściowo w ciąży :) Jeśli masz kase na
hardware, ale nie starczy kasy na soft, to po prostu nie stac Cie (lub
Twoich rodziców) na komputer. Proste jak drut. Sam stwierdziłeś, że pozwole
sobie zacytować :
"Gdybym mial kase na caly moj soft, to bym go
poprostu kupil"
W związku z cytatem. Posiadasz jakikolwiek legalny soft (choćby OS), czy też
wszystko kradzione ???
Po wtóre mniemam, że gdybyś miał rzeczoną kase, przez myśl by Ci nie
przeszło kupowanie jakiegokolwiek softu. Wszak prościej soft zawłaszczyć, a
za "zaoszczędzone" walory upgrade'ować "grafe", "proca"' lub dołożyć "ramu".
Takowy hardware trzeba niestety nabyć w drodze kupna (niestety, gdyż nie
da się przegrać od kolegi), choć ponoć w niektórych krajach grafe można
nabyć za dniówke, a może nawet połowe dniówki :( Pieprzeni kapitaliści.
Wymyślili, wyprodukowali i jeszcze gnoje kase za to chcą. Skrajna
niesprawiedliwość :) No cóż, żyj sobie w błogiej nieświadomości.
Nie pozdrawiam, bo nie jestem hipokrytą :)
P.S. Użycie słowa "troll" bardzo mnie rozbawiło :) Jak to mawiał Forrest
Gump: "poznasz głupiego po czynach (słowach??) jego".