VIVO w Radeonie (HIS) i GeForce - jakosc, stabilnosc?

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 19:17:48 MET DST

Czy ktos mial mozliwosc porownania wejsc Video w kartach na Radku i GF4
? w tej chwili mozna kupic za okolo 400 kilka roznych kart VIVO na nie
najszybszym procesorze ale z wejesciem, na grach mi nie zalezy a
potrzobuje czasami zgrac z kasety i dlatego mysle o zakupie takiej karty

Na rynku widze ze sa np. karty Radeon 9200 HIS Excalibur 64MB DDR, VIVO
- co do za wynalazek HIS ? nie znam takeij firmy, czy ktos moglby
powiedziec czy jest godna zaufania, zalezy mi tez na bezproblemowym
uzytkowaniu kompa, a z firmami typu mint czy inny prolink mialem juz
przejscia....:) W jednym ze sklepow wciskaja ze to Hitachi ?!? a na
http://www.hitachi-eu.com - niema ani slowa o tym ze ta firma robi karty
graficzne,
Dotychczas bylem zwolennikiem Nvivii, GF2, pozniej GF4 Creativa pozniej
MSI i nie bylo najmniejszych problemow z tymi kartami, wlozone do koma
dzialaly idealnie, czy ATI w wykonaniu HIS'a bedzie rownie besproblemowe
? czy wejscie Video jest przyzwoitej jakosci?? Czy moze lepiej firmy
Gainward :GeForce4 MX440 Pro/600 XP Golden Sample 64MB DDR, VIVO, ? co
prawda tej firmy tez prawie ze nie znam:) ale wydaje sie byc bardziej
"formowa" chociaz nie wykluczone ze to przez zalanie gazet reklamami..
:)

poradzcie cos, powtarzam ze nie zalezy mi na szybkosci grafiki, - teraz
mam GF4MX440 64MB - i to mi wystarcza jesli chodzi o szybkosc grafiki

Acha, jeszcze pytanie czy to prawda ze ATI ma lepsza jakis obrazu?? ??

pozdrawiam
Olek