mustek 6000SP SCSI problem z uruchomieniem

Autor: Krzysztof Muszkiet (etz204_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 19:24:32 MET DST

Witam!

Posiadam taki skaner, lecz niestety nie udalo mi sie go uruchomic.
Instalacja karty scsi przebiegla ok, instalacja softu tez, mimo to nie jest
on wykrywany i np: w PS7 pisze ze skaner jest nie podlaczony albo ster twain
nie sa zainstalowane. Robilem tez podmianke w rejestrze wg opisu ze strony
musteka przy instalacji sterownikow i tez nic. Moze ktos ma taki skaner
pracujacy na isowej karcie scsi i win xp pro ? Nie wiem czy mam odpowiedni
kabel ale kumpel jak twierdzi dal jedyny jaki mial - dokladnie jest to cos
jak lpt z tym ze wtyk meski z dwoch stron. Pozostaje wolne gniazdo w
skanerze troszke rozniace sie od tego do ktorego podpiety jest kabel. Pytam
bo nigdy nie mialem urzadzen scsi.

Pozdrawiam
Krzys