Re: Geforce 4 mx 440 i 54 3dmarki (03)

Autor: PeKlesyk (peklesyk_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 15:29:34 MET DST

> To jest dobry benchmark. Czy ta karta ma 64 czy 128 bit? I jakie ma
> taktowania? Spróbuj może je obniżyć i wtedy zobacz czy nie ma błędów w
> grafice

Pracowała wtedy w PCI Mode - problem usunąłem instalując stery do AGP ;)

Niestety nie wiem czy teraz (w trybie AGPx4) jest już OK - nie instaluje się
3dmark 2001 wywalając jakiś błąd - Katastrofalny, jak pisze wizard...

zainstaluję antywira, potem sp4 do w2k to spróbuję zainstalować go raz
jeszcze - dam znać co i jak...

zegary (jak pamiętam) były ok 250 MHz i 275 MHz...

W żaden sposób nie podkręcałem, ani nie zamierzam jej podkręcać - tak były
nominalnie - odczyt z power stripa

karta jest na chipie SE więc 64 bity - kompletny noname, ale na płytce jest
naklejka "Palit Daytona Original Board" i sticker NTT (BTW, może ktoś wie co
to za karta?) TV-out na RCA i S-video. 64 MB SDRAM.

PMK