Re: "Podkrecanie monitora"

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 14:24:34 MET DST

Radoslaw Sokol claimed:
> Na trafopowielaczu powinien być potencjometr, którym może się
> dać podkręcić nieco jasność. Tylko nie ruszaj potencjometru
> Focus, chyba, że chcesz spędzić później parę minut dostrajając
> ostrość ;)

Ooo! Czyli monitory mają pokrętło focus ? Mi się coś spsuło w 15" CTX i obraz
wygląda tak jakby zdrowy człowiek założył okulary -3 :) Ponieważ monitor nie
nadaje się ani do pracy ani do sprzedaży, to jedyne czego mogę spróbować przed
wywaleniem go na śmietnik to właśnie ruszenie tego Focus. Czy można prosić o
poradę gdzie tego szukać ? Jakaś literatura, słowa kluczowe ?

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]