Re: LCD

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 13:41:27 MET DST

Slawomir Marczynski wrote:
> Ale lansowany 101750 ma LCD Samsunga (choc niby 500:1 i pivot), a na
> sam dzwiek "sam-su-n-g" dostaje wysypki: z wyrobow tej firmy jestem
> "zadowolony na 60%" - tj. wpadka bylo kupienie DVD (glosny), z dwoch
> CD jeden byl calkiem do niczego.

Akurat w przypadku tak wielkiej korporacji jak Samsung możesz spokojnie
odreagować swoje wysypki. To, że produkują niedorobione CD/DVD jest
powszechnie wiadome, ale nieszczególnie się przekłada na monitory.
Zresztą nie oni jedni (i nie pierwsi) mają tego rodzaju problemy:
telewizory i sprzęt audio JVC jest praktycznie nie do zdarcia, zaś ich
CDR-y były chyba jednymi z najbardziej nieudanych w historii (dobrze, że
szybko skończyli je robić). Co do telewizorów i monitorów SONY też
trudno powiedzieć złe słowo, a ich CD to co najwyżej klasa średnia.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki