Jaka płyta główna do P4?

Autor: John Bean (johnbean_at_mielonka.o2.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 00:58:57 MET DST

Witam wszystkich
Jestem tu po raz pierwszy i z góry przepraszam, jeżeli to pytanie powtarza
się po raz setny, ale na googlu szukałem i nie znalazłem.

Otóż chcę kupić komputer z procesorem P4 2,4GHz 800 i zastanawiam się jaką
wybrać płytę główną do ok 600 zl.
Zastanawiałem się nad Abit IS7-G, ale zajrzałem na TOP10 Chipa i nie wypadła
tam najlepiej. Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii?

Przewidywana konfiguracja to:
P4 2,4 GHz 800
Płyta główna na razie Abit IS7-G
2x512 RAM DDR 400
WD Caviar SE 80 GB WD800JB 8MB cache
Radeon 9600 HiS 128 MB DDR DVI + TV (AGP x8)
LITE ON 52x32x52
DVD Teac DV-516E

Z góry dziękuje za jakiekolwiek uwagi codo konfiguracji

Pozdrawiam,
John Bean