Re: GA-7VT600 i taktowanie

Autor: marszun_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 21 Sep 2003 - 23:32:30 MET DST

Cze

> Ten program pozwala na liniową zmianę taktowania FSB (i pamięci) tylko w
> określonych przedziałach (i akurat nie ma to nic wspólnego z
> synchronicznym czy asynchronicznym taktowaniem pamięci).
Czepiasz sie i nie za bardzo czytasz ze zrozumieniem,(w skrocie)
chce plynnie zmieniac fsb i zeby mi sie to nie odbijalo na taktowaniu
niczego innego, takie cos ma juz kolega na plycie z czasu pierwszych duronow
jakos u siebie tego znalezc nie moge, nawet po wcisnieciu ctrl+f1 w biosie,
dlatego tez pisze...

> Bo w biosie tego nie ustawisz. Trzeba poszukać na płycie dip-swich'a i
> przestawić magistralę na 166 MHz. Ale trzeba wiedzieć co się robi i
> jakie niesie to konsekwencje.
A czy Ty w ogole widziales ta plyte?? bo na niej jest jeden dip, w pozycji on
ozacza fsb 100/200mhz w pozycji off oznacza auto, jak tam chcesz niby ustawic
166??

--
marszun