Re: Zasilacze Deer

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 22:09:10 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <ml_at_rechnet.waw.pl> napisał w wiadomości

> Chwileczke, przeciez wczesniej napisales ze roznica 100zl miedzy deerem a
> chiefteciem ma dla Ciebie znaczenie (nie stac Cie). A teraz juz zmieniles
> zdanie?
> Chcesz madrze kupic zasilke, kup Chiefteca.
> --
Wyraźnie nie zrozumiałeś moich intencji :) Nie napisałem że mnie nie stać,
tylko że Chieftec IMHO życzy sobie zbyt dużo pieniążków za swoje wyroby.
Chciałem się zorientować czy warto wydawać dodatkowe 100 PLN. Jak narazie w
zasadzie jednogłośnie użytkownicy wskazali że warto. Nikt również nie
wskazał tańszej a porównywalnie dobrej alternatywy więc pewnie po rozważeniu
tematu stanie na Chieftec'u. Nigdy nie kupuje niczego pochopnie i stąd ta
dyskusja. Jeszcze raz dziękuję tym którzy zechcieli się podzielić swoimi
opiniami.
Pozdrawiam
P.S. Jeśli banknot stu złotowy nie przedstawia dla Ciebie specjalnej
wartości, to niezwykle chętnie zaopiekuje się takowymi w dowolnej ilości ;)