Odp: jaką plujkę ?

Autor: PiotrKO (plonkWYTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 20:00:38 MET DST

> Jaką drukarkę atramentową do ok. 300pln teraz warto kupić? Najlepiej zeby
> byla bardzo tania w eksploatacji. Nie zalezy mi na szybkosci, ale
chcialbym
> wieksza obciazalnosc niz 500stron/miesiac.

ja mam hp dj 3420 (chyba taki numer)

fakt ze czasem dużo drukuje, kiedyś w ciągu dnia zdarzyło sie kolo 800 stron
:-), ostatnio w ciągu dnia wydrukowała mi 400, ale pozatym to jest tak że
przez tydzień może z 10 stronek drukuje)

czasem w ciągu dnia dolewałem tuszu ze 2-3 razy, a wogóle to chyba z 10 już,
ale warunek jest taki że jak nie drukuje jeden dzień to nastepnego dnia jest
sycho i przed drukowaniem przcieram dysze głowicy jakimś tam płynem do
udrażniania (wodą też by było OK chyba) więc jak na razie jeszcze cartridża
nie kupowałem, ostatnio część dysz nie chce drukować więc zeby tekst był ok
zastosowałem taki trik że ustawiam we włąściwościach drukowania że wydruki
są na folii, druuje chyba 2 razy wolniej, bo głowica 2 razy częsciej jeździ
nad jedną linijką zamin papier sie przesunie dalej.

ja jestem zadowolony bardzo, wydaje mi sie ze jak kupisz 3325 to bedzie to
samo, jest jedynie troszke olniejsza, ale najwazniejsze jest to ze to ten
sam cartridz :-) jedyny minus to to że nie chce mi drukować gdy kolorowy
tusz jest wyciągnięty, no i przy drukowaniu "wysoka jakość" zamiast używać
czanego to sobie kolorki miesza :-( może są jakieś zhachowane sterowniki ;-)

troche sie rozpisałem ale mam nadzieje ze ci pomoglem
acha no i cena kolo 240zł chyba, jeśli zepsuje ci sie po roku to sobie kupsz
nową, albo oddasz na gwarancji (chyba że drukarki mają licznik stron? -
chętnie bym moją sprawdził)

pozdrówka
a przy okazji to szukam filmików zrobionych kamerką interntową Medion