Re: Obudowa Chieftec vs. Antec

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 16:15:32 MET DST

*Teo* wrote:
> Czytalem testy, ale nie czytalem porownania tych wlasnie obudow. Moze
> ktos mial do czynienia z obiema obudowami i bezstronnie podpowie mi
> ktora wybrac?

Z tego co widze, Antec jest nizszy, pewnie stad roznica wagi.
Poza tym 13kg Chiefteca to waga z zasilaczem.

Chiefteca sam posiadam (TX-10-SL-D), wiec recenzji czytac nie
musialem, Anteca wygooglowalem. Mocowanie napedow jest faktycznie
swietne, ale imho ogolnie Chieftec jest lepszy :) Wiekszy
przede wszystkim, a po duszeniu sie w Enlighcie rozmiar budy
zaczal byc dla mnie wazny... Przemysl czy zalezy Ci bardziej
na wolnej przestrzeni, czy na mocowaniu dyskow i wtedy wybierz.

--
Pozdrawiam
Peeter