Obudowa Chieftec vs. Antec

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 01:23:17 MET DST

Witam
Mam troszke malo miejsca w mojej obudowie, czas zakupic nowa, wieksza i
"pozadna".
Wybralem sobie 2 (kupuje bez zasilacza):
Chieftec Matrix (MX-01-BD-S)
Antec Sonata

Jestem bardziej za obudowa Anteca - rozmieszczenie poleczek na HDD bardziej
mi odpowiada, a i mam zasilke tej firmy, ktora bardzo sobie chwale ;] - ale
ten Chieftec jest ze 150zl tanszy (Antec bez zasilki bedzie kosztowal z
500 - 550zl).

Teraz pytanko:
Jak gruba jest blacha w Chieftecu?
Antec podobno ma blache grubosci 1mm, ale jest lzejszy o ok 2kg (Antec
11kg/25lbs, Chieftec 13kg/28lbs - dane producenta).

Czytalem testy, ale nie czytalem porownania tych wlasnie obudow. Moze ktos
mial do czynienia z obiema obudowami i bezstronnie podpowie mi ktora wybrac?