Re: Zasilacze Deer

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 15:50:21 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

PLN, a

> Strasznie drogo. W sklepie tego Chiefteca widziałem po 190 zł
> (dwa sklepy), a znajomy mi mówił, że kupił za 170 zł (też w
> jakimś sklepie). Z kolei ten Deer 400 W był za jakieś 140 zł
> chyba -- a jeśli kupować zasilacz gorszej firmy, to jednak
> chyba tylko 400 W; przynajmniej będzie miał odpowiednią
> obciążalność na wszystkich liniach i nie będzie pracował na
> granicy swoich możliwości.

Ten Deer za 115 PLN to właśnie 400W i podobno bardzo cichy co też oczywiście
nie jest bez znaczenia. Najtańszego Chieftec'a znalazłem na www.chieftec.pl
za 199+koszty przesyłki co daje różnice około 100 PLN i do tego zasilacz
teoretycznie słabszy o 40W
Jeśli możesz i masz takową wiedze napisz jak wygląda sprawa z głośnością
zasilaczy różnych marek. Zapomniałem o to zapytać na wstępie, a jest to dla
mnie bardzo ważne gdyż często pracuje w nocy kiedy wszelkie zbyt głośne
dźwięki stają się szczególnie uciążliwe.
Pozdrawiam