Re: Zasilacze Deer

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 15:26:28 MET DST

> Ostatnio obchodziłem całe Gliwice oglądając zasilacze. Trafi-
> łem też na Deera 400 W. Był tylko paręnaście złotych tańszy od
> Chiefteca 360 W, mając od niego gorszą obciążalność na liniach
> 3.3 V i 5 V (o ile pamiętam).

Gdybym miał taki wybór to pewnie bym się długo nie zastanawiał. Szkopuł w
tym że najtańszy Chieftec 360 W jakiego znalazłem kosztował ponad 200 PLN, a
Deer'a moge kupić za 115 PLN. Dla mnie to spora różnica. Dlatego też pytałem
konkretnie o jakość produktów marki Deer aby sobie wyrobić zdanie o stosunku
jakości do ceny. Zdaje sobie sprawe że np. Chieftec jest firmą o ustalonej
renomie, ale ich wyroby są IMHO stanowczo za drogie i w związku z tym
stosunek jakości do ceny nie wypada najlepiej. Do tej pory używam Codegena
235 W (Athlon 1 Ghz+Radeon 7000 i reszta standardowo) i nie mam kompletnie
żadnych problemów. Zamierzam jednak zmienić proca na 2 Ghz i grafike na
Radeona 9100 i boje się że w takim zestawie staruszek może już nie uciągnąć.
Szukam w związku z tym przyzwoitego zasilacza za przyzwoitą kase. Wiem że
najprościej jest kupić coś z najwyższej półki, ale uważam że w moim wypadku
nie ma to sensu pomijając już fakt że nie jestem wrogiem swoich pieniędzy :)