Problem z P4P800-VM

Autor: m_at_rek
Data: Sun 21 Sep 2003 - 00:57:57 MET DST

Zmieniłem bebechy na nowe:
- P4P800-VM
- Celeron 2GB
- 256MB RAM
Po zmianie z czystej ciekawości podkrecilem FSB (CPUCool) tak aby uzyskac
2,9GB na procesorze.
Zapuscilem test - wszystko OK. Po zaspokojeniu ciekawosci wrócilem do stanu
poprzedniego.
Bylo to miesiac temu.
Wczoraj stwierdzilem, ze temperatura procesora samoistnie sie podnosi z 32
na 48stC. Na otwarcie IE trzeba natomiast czekac ok 15sek.
Okazalo sie FSB samo wskakuje na jakies dziwne wartosci. Nie można ustawic
predkosci FSB na 100. Najmiejsza akceptowlna wartosc to ok.103. Ponizej
nastepuje zwis i kaszka na ekranie Po restarcie w biosie mam CPU na 2,66GH.
Ostatecznie metoda prob i bledow udalo mi sie wypracowac kompromis FSB
103.01. - ale mulenie pozostalo.

A teraz pytanie jednorazowa zmiana FSB ( poprzez CPUCool ) zniszczyla mi
plyte czy moze plyta rozjechala sie sama?

Mial ktos cos podobnego ?

m_at_rek