Re: Zasilacze Deer

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 13:00:34 MET DST

czesc
Zależy od tego co masz lub/i zamiezrasz mieć w zestawie.

Ja mam DEERa 400W. Stary 2-letni Codegen 300W już był wysłużony i wolałem
sie zabezpieczyć, kupiem więc tego DEERa. Do niedawna w zestawie miałem
płyte na i815EPT i /ceelrona 1.3GHz, GF2 MX, jeden dysk, CD-Rom itp.
Napiecia przy takim przecietnym i mało wymagającym zestawie były dość
chwiejne i niestabilne. Sądziłem ze zasilacz kiepski, ale jakiś grupowicz
zasugerował mi że tak jest bo mam "niedociążony zasilacz" . I miał racje
!!!!!!!
Od kilku dni mam Shuttla KT266, athlona XP 0,13 1800+@2000+, GF 2 MX
Winfasta, Maxtor 7200, Seagate 5400 a napięcia nie aniżone i naprawde
stabilne

Uwazam że w swoim przedziale cenowym (ok. 100 zl) sa warte polecenia.
rafal