monitor + wahania zasilania?

Autor: sWr (ch_luk_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 13:02:40 MET DST

Witam,
od chwili kiedy znowu na mojej ulicy zaczely kursowac tramwaje z monitorem
zaczely sie dziac dziwne rzeczy. otoz kiedy zbliza sie ta kupa zlomu ekran
monitora zmniejsza sie mininalnie do tego na chwile staje sie troche
jasniejszy. monitorek mam podpiety do listwy zasilajacej z uziemieniem. czy
jak podlacze caly komp przez ups'a bedzie poprawa i ewentualnie jaki
musialby to byc model UPS'a (chodzi o zminimalizowanie kosztow :-) ).

pozdro!