Re: [long][MULTI] - Nowy Komp (@ IC7-G) i Problemy

Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 15:24:49 MET DST

"mike" <mg_at_rpg.pl.n0spam> w news:bkgdpc$3hg$1_at_nemesis.news.tpi.pl
napisał(a):

> Zlozylem kompa, i od razu mam setki problemow, wymienie je wszystkie - na
> pewno cos mi naprawicie :)

Mogłeś kogoś poprosić, o złożenie kompa :D

> 1) Nie umiem zmniejszyc obrotow wentylatora NB (ten na chipsecie). Obecnie
> ma ok. 5600 obrotow, a podobno mozna je zredukowac o 40% z poziomu bios'u.
> Nie widze takiej opcji w ogole. Jak i gdzie to sie ustawia ?

Jest w Advanced Power Manegment lub PC Health Status.

> 2) Nie umiem podlaczyc LED'a "HDD" z obudowy, zeby pokazywal aktywnosc dysku
> ktory jest na SATA. Czy to jest mozliwe w ogole ?

Od czego masz manual ?

> 3) Najpowazniejszym problemem jest cos w rodzaju "zaniku napiecia" podczas
> wlaczania lub wychodzenia z bios'u. Zanim cokolwiek zdazy wyswietlic sie
> na monitorze i przed prawidlowym "pipnieciem" ze speaker'a komp
> najzwyczajniej sie wylacza (!!). Wyglada to w ten sposob: naciskam power,
> wszystko rusza, diody zdaza mrugnac, slysze dysk, komp zachowuje sie jakby
> zaraz mial sie pieknie startowac i nagle " BZZzzzzz " :( Czasami startuje
> sie za pierwszym razem, a czasem musze kilka razy probowac go odpalic.
> Nieprzyjemna sprawa :(((

Spróbuj w BIOS'ie ustawić, że po zaniku napięcia,
komp się będzie uruchamiał.

> 4) Pytanie: Jaka jest przecietna temperatura tego proca? Opalilem Unreal2
> troche przeszedlem (btw: nudne) i po wyjsciu proc mial 57 stopni :( Obudowa
> Chieftec'a , zamknieta, cooler na proca - box'owy , zadnych dodatkowych
> wentylatorow.

Przeciętna ? To zależy od jakości chłodzenia.
Dla Twojego CPU max temp. to 75'C

> 5) Pytanie: Czy da sie tego abit'a bootowac spacja? W biosie sa tylko jakies
> inne - dziwne i srednio-niewygodne sposoby, a ja jestem przyzwyczajony do
> mojego Asus P2B

Nawet nie wiem o co Ci biega. Wszystko jest proste.
I nie trzeba, niepotrzebnie kombinować.

> Na koniec skarga na komputronik (tam zamawialem) : Pudlo od plyty glownej
> nie bylo w fabrycznej folii a w srodku BRAKOWALO pieknego okraglego kabelka
> IDE ktory ABIT dolacza standardowo do tego modelu (o ile mi wiadomo) :(((

Owszem jest dołanczany.

--
[   SANDER  ABIT IC7 & P4 2.4C @ 2.80 BOX & 1024MB PC3200 RAM   ]
[   Iiyama Pro 450 & GF2Ti 64MB 265/450 + SBLive & 4 Speakers   ]