Re: spalone AGP?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 12:08:23 MET DST

> Ostatnio kumplowi cos sie z kompem zrobilo i wieszal sie. Po przyjzeniu
> sie temu zobaczylem ze radiator z karty graficznej mu sie prawie caly
> odkleil ( Riva TNT2 Vanta, bez wiatraczka). Odleilem go do konca,
> posmarowalem pasta termoprzewodzaca i przymocowalem spowrotem, ale nic to
> nie dalo, nadal sie wieszal. I wieszal sie tylko gdy karta graficzna
> przechodzila w tryb graficzny. Pod trybem tekstowym bylo ok (przeszedl
> kilkugodzinne testowanie memtestem86 bez zwieszki). Wszystko wskazywalo ze
> cos z plyta glowna.... Potem kumpel oddal kompa do innego znajomego i on
> [...]

pytanie #1: czy wkladaliscie inna karte pod AGP ??? Jezeli nie to proponuje
to zrobic.

Przegrzanie karty moze doprowadzic do pozniejszych zwisow kompa, ktore sa
spowodowane uszkodzeniem procka od grafiki. W takiej sytuacji raczej trudno
o spalenie portu AGP (chyba, ze grafika zdymila sie calkowiscie i po
wlozeniu jej do kompa nic sie nie dzialo). Przede wszystkim sprawdz czy na
tej plycie bedzie chodzila inna karta grafiki pod AGP bez zwisow. Jezeli
bedzie tzn. ze tylko karta grafiki sie uszkodzila ...