Re: spalone AGP?

Autor: macminer (macminer.out_at_PolBox.com)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 18:43:23 MET DST

Rumil wrote:
> Witam!
> Ostatnio kumplowi cos sie z kompem zrobilo i wieszal sie. Po przyjzeniu
> sie temu zobaczylem ze radiator z karty graficznej mu sie prawie caly
> odkleil ( Riva TNT2 Vanta, bez wiatraczka). Odleilem go do konca,
> posmarowalem pasta termoprzewodzaca i przymocowalem spowrotem, ale nic to

Nie wiem, jak mocno eksploatowana była ta Vanta. Ja w swoim komputerze
miałem przez 3 lata Vantę, z której także odlatywał radiator -
przypuszczam, że pewnego razu mogła chodzić bez radiatora miesiąc lub
dłużej i jakoś nic się nie uszkodziło. Ale przyznam, że nie gram i
wszelkie funkcje 3D na moich grafikach śpią głęboko. W końcu
zdecydowałem się zmienić na Radka 7000 tylko dlatego, że jest lepsza
ogólna jakość 2D i ma dwa wyjścia.

W każdym razie jest to jakiś dowód na to, że nieobciążona Vanta mogła
długo przeżyć bez radiatora.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com