problem z radeon 8500 le

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 08:38:18 MET DST

karta jest firmy X-power a problem polega na tym ze po zainstalowaniu
sterownikow od ATI ( najnowsze ) karta dziala tylko w trybie awaryjnym winXP
... po uruchomieniu windy normalnie zaraz po zaladowaniu strownikow do
grafiki jest zwis grafiki ( albo wylacza sie calkiem monitor brak sygnalu
albo pionowe kolorowe paski ) .... raz udalo sie uruchomic winde normalnie
1024/768 w 60 hz ale podczas zmiany rozdzielczości na 85 grafika padla (
pionowe kolorowe pasy )..... i teraz pytanko do znawcow tematu : czy karta
jest do dupy czy ja jestem oslem i nie potrafie jej zainstalowac???? dodam
ze sytuacja taka byla po wymianie karty z nvidii na radeona , potem byl
format i dalej to samo a sprzet na ktorym to cudo ma dzialac to MSI kt3v
athlonik XP1700+ DDR 256/333 czyli jakis standart ....zasilka raczej dziala
bo sprawdzalem na innej i bylo to samo ....

--
bialy mondi sedan 1.6 CLX