Re: HyperThreading

Autor: Mumin (gosmo67_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 08:23:24 MET DST

> I oczywiscie pamietaj, ze przed instalacja systemu obslugujacego Hyper
> "Threating":) musi byc on wlaczony w BIOS'ie, inaczej mimo aktywnej
> opcji nie bedziesz mogl z tego korzystac.

No właśnie... w BIOS'ie nie mogę znaleść opcji którą można
by to włączyć ;-(, mimo iż na opakowaniu z płyty jest "HT Ready".
Windows mi pokazuje 1 procesor.
Upgradowałem BIOS z 3.40 do 3.70 (najnowszy) i nic, dodatkowo
zainstalowałem najnowsze stery i nadal nic. Na opakowaniu z windowsem
pisze, że jest dla 1-2 procesorów, więc o co chodzi?

Pozdrawiam
Przemek