Re: GB Ga- 7vt600

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 02:40:47 MET DST

Użytkownik "majkelc" <majkelc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!!
> Kupilem plyte Gigabyte Ga-7Vt600. Zamontowalem ja, chodzi super.

A gdzie ją zamontowałeś? :P

> Jednak mam pewien problem bios i Sisoft sandra podaja mi ze temperatura
plyty
> wynosi 60 st C i ostrzegaja ze jest ona za wysoka. Nie wiem co robic czy
> te pyty tak maja czy cos jest zle.
> Prosze o pomoc
> majkelc

Jeżeli zamontowałeś ją, dajmy na to, w piekarniku to myslę że temp. jest
nieco za niska.

Podaj jeszcze jaki masz procek, kartę grafiki, dyski twarde, czy obudowa
jest zamknięta i ile jest w niej wiatraków.
Generalnie temperatura jak temperatura. Sandra to sobie może ostrzegać.
Niektóre Athlony Palomino pracowały na jeszcze większej i nic się z tym nie
dało zrobić.

Pozdrawiam

--
"Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
za jakiego bierze mnie mój pies" Janusz Wiśniewski