Re: msn

Autor: Kool Gates (klintoneastwood_at_icqmail.com)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 02:37:49 MET DST

| Fakt, to jest 6, nie wiem skad moja pomylka.
| Za pomoca porad udalo mi sie wyrwac Windows Messengera, zainstalowalem MSN 6
| i jest tak jak powinno byc.

Chwilowo jestem odciety od XP ( przy probie instalu NTLDR couldn`t be found )
ale sie zastanawiam poniewczasie...
- to taka roznica miedzy MSN Messenger a Windows Messengerem ?
  W czym sie tak objawia, ze robisz takie kombinacje ?
  Poniekad wrecz, myslalem ze to jedno i to samo, ino bardziej dostosowane do systemu XP.

- skoro jednak mialyby sie roznic, to czy MSN Messenger 6 jest "uprawniony" do pracy na XP ?
Jesli tak, to po co bylo zawracac glowe ( nam i sobie samym w MS ) z tym Windows Messerem ? )

Pozdr
KOl