karta dźwiękowa ściszyła się o 80 %

Autor: Ramiel (ramiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 20:51:29 MET DST

witam
parę dni temu podłączałem do sb live 1024 kabel do gitary elektrycznej - wg
schematu
karta dźwiękowa - line in lub wejście na mikrofon
kabel
efekt dżwiękowy do gitary podłączany na zasilacz 9 V
kabel
gitara elektryczna

może coś się spięło bo teraz moja karta dzwiękowa nie gra maksymalnie głośno
jak się odkręci volume na maxa - tylko gdzieś na 20 % maksymalnej
głośności - nie wiem co się stało
kabel wkładałem też do wejścia microphone bo tylko przez to wejście szedł
sygnał do programu gitarowego żeby nastroić gitarę -- przez line in nie
dawało się nastroić gitary

może to jest wina że efekt gitarowy ( między gitarą a komputerem ) był
podłączony do zasilacza 9V ? i poszło jakieś napięcie po kablu do karty
muzycznej ?

bez podłączania efektu gitarowego - sam układ gitara - kabel - karta
muzyczna nic nie szkodził karcie muz.
może to przez ten efekt g. na zasilaczu ?

pozdrawiam