Re: AVer Media i JTV - zawiesza sie komp.

Autor: Konrad Ch. (azzkiker_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 20:46:36 MET DST

> JTV działa z WXP i nie potrzebuje sterowników do tunera, wiec sprobuj
> bez nich. U mnie też się kiedyś wieszało, był konflikt z kartą
> graficzną, nie działał overlay, ale to było na S3Savage.

No tak, faktycznie nie potrzebuje sterów. Ale jest ból. Tak samo jak
wcześniej. Pojawił mi się obraz na jakieś 2 sek. a potem cały komputer
koncertowo mi się wykrzaczył. System zdechł, ekran sczerniał, a po sekundzie
monitor przeszedł na czuwanie. Sytuację wyprostował dopiero Hard Reset, po
którym dodatkowo poszły mi się czesać downloady z Osła.
Wydaje mi się, że z tą kartą to jakiś mały cwancyk. Przestawienie jakiegoś
parametru.
Jeśli ktoś jeszcze może mi coś powiedzieć na ten temat to bardzo proszę.
A! Grafikę mam GF 4200 Ti (jakoś tak, gubię się w tych nazwach)
Konrad